The Growlight Company

L’entreprise The Growlight Company avec ses élèves vous plonge dans le monde de la scène. La création et la mise en scène de pièces de théâtre de tous genres sont ses objectifs principaux. Dans ses spectacles, The Growlight Company intègre différents arts scéniques comme l’art dramatique, la danse et la musique. De plus, les coulisses sont un centre d’intérêt de l’entreprise : le son, la lumière, le montage et le démontage de décors font partie des travaux de l’équipe technique de The Growlight Company.

• Danse-Théâtre
  • Backstage

• Copy of They had it comin'

Publié le 11 mai 2022
    They had it comin’ (theater play) – Friday 1st, Saturday 2nd & Sunday 3rd July 2022
    Come and enjoy the All American Western Style Musical Comedy “They had it comin`”, the latest play by The Growlight Company (Lycée Ermesinde). Spend an evening at Eddie’s Saloon, with the 10 merry murderesses from Crocodile Rock, and find out what secrets they’ve buried in the deep. Make sure to bring a warm coat and your cowboy boots.
    ●Venue: Manège Colpach ●Shows: Friday, July 1st 2022 – doors open at 6:00 pm - show starting at 6:30 pm / Saturday, July 2nd – doors open at 6:00 pm - show starting at 6:30 pm / Sunday, July 3rd 2022 – doors open at 12:30 pm - show starting at 1:00 pm ●Admission : adults €20 - students €15 ●Age : 10+ ·Language : American English (explicit lyrics!!!) ●Ticket pre-order: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (please provide title of play when booking)

• Copy of Der Besuch der alten Dame

Publié le 11 mai 2022
    Der Besuch der alten Dame: eine Milliarde für Gerechtigkeit (Theateraufführung) – Mittwoch 15., Donnerstag 16. & Freitag 17. Juni
    Ein Theaterstück über Schuld, Verantwortung und Gerechtigkeit, und über die Frage, ob man sich für Geld wirklich alles kaufen kann. Frei inszeniert von der „Growlight Company“, nach der klassisch-tragischen Komödie von Friedrich Dürrenmatt aus dem Jahre 1956.
    Öffentliche Vorstellungen: Mittwoch 15.6 & Freitag 17.6 um 19 Uhr / Schulvorstellungen: Donnerstag 16.6 und Freitag 17.6 um 10 Uhr ●Ort: Theatersaal LEM ●Eintrittspreis: Erwachsene 20 €, Studenten 12 € ●Alter : 12+ ●Tickets: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ●Weitere Infos: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

2021 - Johanna - Photo : Manu Noll (Chelsea Studios)

2019 - Maere - Photo : Ben Wagner (Chelsea Studios)

2019 - Summer Academy - Photo : Zoé Hilger (Chelsea Studios)

2018 - Harmony Falls - Photo : Laurent Henn (Chelsea Studios)

2017 - L'école des sexes - Photo : Duarte Neto Costa (Chelsea Studios)

2016 - Mephisto Mephisto - Photo : Jimmy Bruch (Chelsea Studios)

2014 - Last Train to Neverland - Photo : (Chelsea Studios)2014 - Last Train to Neverland - Photo : (Chelsea Studios)

2013 Mama Morten's Cabaret - Photo : (Chelsea Studios)

Nous assurons la régie technique des spectacles et événements internes. Ce travail comprend le montage des coulisses, la projection des films et le réglage du son et des lumières.

Photo : Ben Wagner (Chelsea Studios)

Photo : (Chelsea Studios)

Photo : Michel Speicher (Chelsea Studios)

Chef d'entreprise : Seja Rockel